شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 27 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۳۵:۵۸

ناوگروه 43 نیروی دریایی در جاسک حضور یافت

باشگاه خبری فراساحل: مراسم استقبال از ناوگروه 43 نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار سیاری در منطقه دوم دریایی ولایت این نیرو برگزار شد.

مراسم استقبال از ناوگروه 43 نیروی دریایی راهبردی ارتش صبح امروز با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در منطقه دوم دریایی ولایت این نیرو برگزار شد. در این مراسم فرمانده نیروی دریایی ارتش اجرای موفقیت‌آمیز مأموریت ناوگروه‌های این نیرو را نشان‌دهنده عملی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) دانست و گفت: یکی از افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش این است که علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی و محرومیت سواحل مکران، کارکنان و خانواده‌های ولایتمدار این نیرو در راستای عمل به تدابیر و فرمان‌ها معظم له به‌عنوان پیشگامان و طلایه داران آبادانی این سواحل، مشغول انجام خدمت و برقراری امنیت مناطق جنوب شرق کشور و همچنین آب‌های آزاد و بین‌المللی هستند. وی حضور و استقرار یگان‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش را حرکتی جهادی توصیف کرد و افزود: این اقدام نداجا مصداق بارز مبارزه با توطئه‌های استکبار و استعمار است چراکه استکبار جهانی در طول سالیان متمادی پیش از وقوع انقلاب اسلامی، تمام تلاشش در مسیر دور کردن و عدم دسترسی ملت شریف ایران به سواحل مکران و ممانعت از بهره‌برداری از این گنج پنهان قرارگرفته بود و امروز با نگاه بلند مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، افق روشنی برای این مناطق که مورد غفلت و بی‌مهری واقع‌شده بود متصور است. سیاری در ادامه خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش بایستی در راه پوشاندن جامه عمل به رهنمودها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تمام تلاششان را بکار گیرند همچنانی که تاکنون در این خصوص موفق بوده و حاصل این کوشش نیز عنایت ویژه معظم له به مجموعه این نیرو بوده است.

در ابتدای این مراسم، ناخدایکم تاج‌الدینی فرمانده ناوگروه 43 نیروی دریایی راهبردی ارتش طی گزارشی گفت: این ناوگروه توانسته است با پیمودن 2550 مایل دریایی ضمن شناسایی و ره‌گیری یگان‌های شناور و پروازی نظامی سایر کشورها، 155 شناور تجاری و نفت‌کش را مورد رصد و در صورت لزوم اسکورت قرار دهد. وی اجرای موفقیت‌آمیز رزمایش مشترک دریایی ایران و پاکستان را ازجمله مأموریت‌های مهم ناوگروه 43 نیروی دریایی راهبردی ارتش عنوان کرد. ناوگروه 43 نداجا متشکل از چهار فروند یگان شناور اعم از ناو پشتیبانی رزمی لاوان، ناوهای موشک‌انداز فلاخن و خنجر، ناو پشتیبانی کنارک و همچنین یک فروند بالگرد AB از هجدهم شهریورماه سال جاری به مأموریت در آب‌های آزاد و بین‌المللی عازم شد.



  کد خبر : 2489
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :